Plaatsing van de pre-order
Bij het plaatsen van een pre-order kun je kiezen om 30% van het bedrag direct te betalen of om het volledige bedrag in één keer te voldoen.Betaling en bevestiging
Na het plaatsen van de pre-order ontvang je een betaalmail. Zodra wij jouw betaling hebben ontvangen, bestellen wij het door jou gekozen item bij onze leverancier. Let op: de pre-order wordt definitief na ontvangst van de betaling en bij annulatie wordt het voorschot niet terugbetaald.Betaalopties
- Optie 1: Volledige betaling bij levering: Wanneer het item binnenkomt, betaal je het resterende bedrag.
- Optie 2: Spaaroptie: Kies voor gespreid betalen. Voor een item van bijvoorbeeld €499 betaal je eerst €99,80. Daarna ontvang je gedurende 8 maanden elke maand een betaalmail om €49,90 te voldoen.
Definitieve bestelling
Pre-orders zijn definitief na betaling van het voorschot. Jouw bestelling is daarmee veilig en verzekerd. We houden je items maximaal 90 dagen op voorraad na levering. Bij Limited Edition-producten geldt een bedenktijd van 14 dagen vanaf het moment dat het voorschot is betaald. Als je binnen deze periode annuleert, blijft het betaalde voorschot eigendom van de verkoper.Vertraging door de leverancier
FANS is niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen vanuit de leverancier. Soms kan de release worden uitgesteld als de leverancier niet tevreden is met het product. We proberen je in dat geval zo snel mogelijk op de hoogte te brengen. Mocht de pre-order uiteindelijk niet worden geproduceerd, dan krijg je je voorschot terug of kun je ervoor kiezen een ander product te selecteren ter waarde van het reeds betaalde bedrag.Contactinformatie
Voor meer informatie kun je ons bereiken via e-mail op [email protected] of telefonisch tussen 11:00 en 18:00 uur op werkdagen: +32 (0) 32323172.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."